Fizetési kérelmeinek az eBekérő felületén keresztül történő feladásához és fogadásához Ön köteles saját profilját regisztrálni és elfogadni az alábbiakban részletezett Általános Szerződési Feltételeket.
Az Adatkezelési Tájékoztató (1. sz. melléklet), továbbá minden egyéb mellékletként megjelölt dokumentum a jelen Általános Szerződési Feltételek elválaszthatatlan részét képezi. Bármely, a Szerződési Feltételekre tett utalás vagy hivatkozás során a jelen Általános Szerződési Feltételek és az ennek elválaszthatatlan mellékleteit képező “Adatkezelési Tájékoztató” melléklet, továbbá minden egyéb mellékletként megjelölt dokumentum irányadó és együttesen értelmezendő.
Az Általános Szerződési Feltételek (annak valamennyi mellékletével együtt) szabályozzák az eBekérő és az Eladó között létrejövő, az eBekérő által az Eladónak Díj fizetése ellenében nyújtott közvetítői szolgáltatásokban megtestesülő szerződéses jogviszonyt, amely abban áll, hogy az eBekérő lehetőséget biztosít az Eladónak utóbbi Fizetési Kérelmeinek az eBekérő felületén keresztül Vevő részére történő feladására akképpen, hogy az eBekérő gondoskodik a Fizetési Kérelemnek a GIRO Zrt. által üzemeltetett Bankközi Klíring Rendszerbe történő továbbításáról és a feldolgozás eredményének azonnali on-line visszajelzéséről.
Szintén a jelen Általános Szerződési Feltételek (annak valamennyi mellékletével együtt) szabályozzák az eBekérő és a Vevő között létrejövő, az eBekérő által a Vevő részére ingyenesen nyújtott adatkezelési szolgáltatásokban megtestesülő szerződéses jogviszonyt, amely abban áll, hogy az eBekérő lehetőséget biztosít a Vevőnek e-mail címmel, névvel és bankszámlaszámmal rendelkező Profil létrehozására, hogy a Fizetési Kérelem feladása az e-mail cím megadása mellett a Vevő számára megtörténhessen.
Adatgyűjtő - Az eBekérő felület üzemeltetője a Plomba Kft.
Adatkezelő - Az eBekérő felület üzemeltetője a Plomba Kft.
Ajánló - Az eBekérő értékesítési és marketing tevékenységét végző kereskedelmi ügynök.
Általános Szerződési Feltételek - mindazon Szerződési Feltételek és azok mellékleteinek és kiegészítéseinek összessége, amely az eBekérő és az Eladó között létrejövő, az eBekérő által az Eladónak díjfizetés ellenében nyújtott közvetítői szolgáltatásokban megtestesülő szerződéses jogviszonyt, illetve az eBekérő és a Vevő között adatkezelési szolgáltatásban megtestesülő szerződéses jogviszonyt szabályozzák, amelyek együttesen lehetővé teszik, hogy az eBekérő a Fizetési Kérelmeket a Bankközi Klíring Rendszerbe továbbítsa.
Bankközi Klíring Rendszer - A GIRO Elszámolásforgalmi Zrt. által működtetett a hitelintézetek közötti nagy tömegű, kis egyedi értékű azonnali átutalások lebonyolítását végző informatikai rendszer.
Cég - Olyan cégek és alapítványok, akik a Cégjelző céginformációs rendszerben bankszámlaszámmal, számlázási címmel és aktív státusszal rendelkeznek.
Díj - az a Forgalom alapján megállapított pénzösszeg, amelyet az Eladó az eBekérő -nek az eBekérő által a Eladónak nyújtott közvetítői szolgáltatások fejében tartozik megfizetni az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően.
eBekérő - Plomba Kft. - (bejegyzett székhelye:1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 45-47.; a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartó hatóság által vezetett cégjegyzékszáma: 01-09-167881; adószáma: 10774272-2-41; közösségi adószáma: HU10774272, BEI kódja: NONBHUH1005); az eBekérő felület tulajdonosa és üzemeltetője. Jelen ÁSZF-ben az eBekérő a Plomba Kft.-t jelenti.
eBekérő felület - azon elektronikus online szoftveres alkalmazások, amelyeken keresztül az eBekérő hozzáférést biztosít az Eladó és a Vevő számára a GIRO Zrt. által üzemeltetett Bankközi Elszámoló Rendszerhez és magában foglalja az ebekero.hu weboldalt, a letölthető webshop modulokat, a tömeges kérelemfeladó alkalmazásokat, ezek okostelefonos kiterjesztéseit és egyéb alkalmazásait;
Eladó - Az a természetes vagy jogi személy, aki a Fizetési Kérelmet a Vevőnek jóváhagyási célból elindítja az eBekérő bármely kérelemfeladási felületén; (A létrejövő banki átutalás Kedvezményezettje.)
Elszámolási időszak - Minden naptári hónap 1. napjának 0. másodpercétől az adott naptári hónapot követő naptári hónap 1. napjának 0. másodpercéig.
Felek - Az eBekérő, az Eladó és a Vevő;
Fizetési kérelem - Egy olyan banki üzenet, amelyet az Eladó (Kedvezményezett) indít a Vevő (Fizető) felé saját részre történő átutalási megbízás kezdeményezése céljából.
Forgalom - Az Elszámolási Időszak alatt sikeresen teljesített Fizetési kérelmek összege. A Forgalom Eladónként és Elszámolási Időszakonként kerül kimutatásra.
GIRO Elszámolásforgalmi Zrt. - Magyarországon a Bankközi Klíring Rendszert üzemeltető, a Magyar Nemzeti Bank tulajdonában álló cég.
Hitelesített Ügyfél - Olyan Regisztrált Ügyfél, akiknek regisztrációs adatait a Céginformációs rendszerben vagy bankkivonat alapján az eBekérő hitelesítette. A Hitelesített Ügyfelek lehetnek Eladók, Vevők, 10.000.000.-Ft összegig indíthatnak fizetési kérelmet, tömegesen és akár automatizált módon is.
Közvetítő - Az eBekérőt üzemeltető Plomba Kft., ami lehetőséget biztosít az Eladónak és a Vevőnek a Fizetési Kérelem Bankközi Klíring Rendszerbe történő feladására.
Magánszemély - Olyan természetes vagy jogi személyek, akik nincsenek bankszámlaszámmal benne a Cégjelző céginformációs rendszerben (magánszemélyek, e.v.-k, társasházak, stb.)
Mediáció - Alternatív vitarendezési módszer, amely a Felek között az Általános Szerződési Feltételek alapján létrejövő szerződéses jogviszony valamely vitás kérdése okán válhat szükségessé.
Munkanap - A hét valamennyi napja, kivéve a szombatot és a vasárnapot, illetve a hivatalosan/törvényileg elrendelt munkaszüneti és ünnepnapokat.
Offline értékesítés - Minden olyan értékesítési forma, ahol az Eladó és a Vevő személyesen jelen van.
Pénznem - Magyar Forint
Profil Zárolása - Olyan intézkedés, amely az Eladó vagy a Vevő Profiljának ideiglenes felfüggesztésével vagy végleges törlésével jár.
Regisztrált Ügyfél - Olyan, a regisztrációs folyamaton átesett Ügyfél, aki az e-mail címét, nevét és bankszámlaszámát megadta és sikeres tranzakciókban részt vett. A Regisztrált Ügyfelek lehetnek Eladók és Vevők is, de Eladóként max. 20.000.-Ft összegű fizetési kérelmet indíthatnak egyedileg, nem automatizált módon.
Rendelkezésre Állási Idő - az az idő, amikor az Eladó az eBekérő felületén feladott Fizetési Kérelmeket 5 másodpercen belül továbbítani tudja a GIRO Zrt. által üzemeltetett bankközi átutalási rendszerbe.
Szabályozás - Mindennemű jogszabály, törvényi rendelkezés, rendelet, végzés, határozat, döntés, rendszabály, utasítás vagy felszólítás (ill. jogszabályi környezet), amelyet az Európai Unió valamely hatósága, kormányzati, szabályozó, felügyeleti, ellenőrző vagy törvényhozó szerve saját illetékességének körében ír elő, léptet hatályba, foganatosít, hirdet ki, rendel el vagy hajt(at) végre;
Ügyfél - Profil - Az eBekérő felületén e-mail címmel sikeresen regisztrált Magánszemély vagy Cég, aki lehet akár Eladó, akár Vevő vagy mindkettő. Jelen ÁSZF-ben a Profil az Ügyfelet jelenti. A Profil azonosítója az e-mail címe.
Vevő - Az a természetes vagy jogi személy, aki a Fizetési kérelem elfogadásáról/elutasításáról dönt. (A létrejövő banki átutalás Fizető fele.)
2.1 Eladó nyilatkozik és szavatol érte, hogy: (a) a regisztrációt a saját vagy az általa képviselt jogi személy nevében teszi meg; (b) regisztrációkor valós adatokat adott meg, megfelelő jogképességgel rendelkezik és tevékenységét a vonatkozó törvényi előírásoknak, így különösen a Szabályozásnak megfelelően látja el; (c) szerződésszerű tevékenységét kizáró körülmény nem áll fenn; (d) a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásához szükséges jogi és törvényi feltételeket teljesítette; (e) szerződéskötési képességgel rendelkezik, továbbá jognyilatkozatra jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített jogok és kötelezettségvállalások vonatkozásában.
2.2 Vevő nyilatkozik és szavatol érte, hogy: (a) a regisztrációt a saját vagy az általa képviselt jogi személy nevében teszi meg; (b) regisztrációkor valós adatokat adott meg, megfelelő jogképességgel rendelkezik; (c) szerződéskötési képességgel rendelkezik, továbbá jognyilatkozatra jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített jogok és kötelezettségvállalások vonatkozásában.
2.3 eBekérő előadja, hogy az eBekérő felület tulajdonosaként és a GIRO Zrt. -vel megkötött csatlakozási szerződés alapján hozzáférést biztosít a GIRO Zrt. által üzemeltetett Bankközi Klíring Rendszerhez a Fizetési Kérelmek feladása céljából azon Ügyfelek számára, akik a sikeres Regisztráció során elfogadták a jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.
2.4 eBekérő nyilatkozik és szavatol érte, hogy: (a) az eBekérő felületen a Fizetési Kérelmek indítására és a státuszriportok visszajelzésére éves átlagban 99%-os rendelkezésre állást biztosít. (b) az előre tervezhető leállásokat és frissítéseket az üzemeltető lehetőség szerint éjjel 00:00-04:00 óra között végzi el. (c) az előre tervezett leállásokat az ebekero.hu felületen legalább 24 órával a tervezett leállás előtt jelzi. (d) az előre nem tervezett, rendkívüli leállások kivizsgálását és megoldását a leállástól számított 4 órán belül megkezdi.
2.5 Ügyfelek tudomásul veszik és elfogadják, hogy az eBekérő az alapuló jogviszonyban független közvetítői minőségében vesz részt és az Eladó részére közvetítői tevékenységet végez anélkül, hogy közben bárminemű kockázatot vállalna a fizetési, értékesítési folyamatra vagy a szolgáltatásnyújtásra nézve. Felek e körben rögzítik, hogy az eBekérő csak és kizárólag a tőle, mint közvetítőtől elvárható közvetítői tevékenységeket és támogatói feladatokat látja el az Ügyfelek javára. Ezzel összhangban az eBekérő semminemű tulajdonosi vagy kockázatvállalási kötelezettséget, illetve kárveszélyt nem vállal a feladásra kerülő Fizetési Kérelmekre vonatkozóan, hanem valamennyi kockázatot az Ügyfelek kötelesek vállalni.
3.1 Bármely természetes vagy jogi személy, illetve gazdálkodó szervezet, aki vagy amely a Fizetési Kérelem feladásakor Eladóként vagy Vevőként használja az eBekérő felületét, az köteles regisztrálni magát az eBekérő felületen, és csak a regisztrációs folyamat sikeres lezárását követően használhatja az eBekérő felületét.
3.2 A regisztráció elvégzéséhez a természetes vagy jogi személy, illetve gazdálkodó szervezet köteles az eBekérő felületén a saját nevében egy Ügyfél-fiókot, azaz Profilt létrehozni, a szükséges információkat kitölteni, valamint az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi Tájékoztatót elfogadni.
3.2 Az Ügyfelek szavatolnak érte, hogy a regisztrációs folyamat során az eBekérő rendelkezésére bocsátott információk naprakészek, teljeskörűek, a valóságnak megfelelnek és a regisztrációt a saját vagy az általuk képviselt jogi személy nevében tették meg.
4.1 eBekérő-t az általa az Eladónak nyújtott szolgáltatás ellenében, Forgalom alapján megállapított Díj illeti meg.
4.2 Az eBekérő használata a Vevőnek ingyenes.
4.3 A Díj mértéke az Eladó által indított, Vevő által teljesített Forgalom 0,5%-a.
4.4 Az eBekérő az Eladó részére havi 100.000.-Ft Forgalomig eltekint a Díjtól, ha az Eladó Offline Értékesítés esetén matricával, Webshop esetén bannerrel, tömeges feladó esetén pedig a honlapján bannerrel jelzi, hogy elárusító helyén eBekérő szolgáltatással lehet fizetni. Amennyiben az Eladó által az elszámolt hónapban a Forgalom meghaladta a 100.000.-Ft-t, úgy az eBekero a teljes Forgalom alapján fizetendő Díjból 500.-Ft kedvezményt ad.
4.5 A Díj Elszámolási Időszakonként kerül megállapításra és érvényesítésre. Az időszakonként felszámított Díjakat az Eladók követhetik a saját Profil felületükön. A Díj-kimutatásban szereplő összegben az eBekérő az Eladó megadott e-mail címére Fizetési Kérelmet küld. A Fizetési Kérelem sikeres teljesítését követően az eBekérő tárgyi ÁFA mentes számlát állít ki és küld meg az Eladó megadott e-mail címére, a számlán az igénybe vett szolgáltatás megnevezése “Fizetőeszközzel kapcsolatos szolgáltatás nyújtása” lesz. Amennyiben Eladó kifogást emel a Díjrészletező Kimutatás tartalmát illetően, ill. vitatja a vonatkozó Díjról kiállított számlát, és álláspontja megalapozottnak bizonyul, úgy az ilyen kifogásolt tartalmú elszámolásból következő különbözet a soron következő Elszámolási Időszak Díjrészletező Kimutatásában és az ahhoz tartozó számlán kerül megjelenítésre és érvényesítésre. A számlán a teljesítés dátuma az Elszámolási időszakot követő hónap 1. napja. A számla keltezése, a számlakibocsátás napja. A számla fizetési határideje 15 nap. Nemfizetés esetén az eBekérő Fizetési Felszólítást küld az Eladó részére és ismételten megküldi a Fizetési Kérelmet. Amennyiben a Fizetési Felszólítás mellett kiküldött Fizetési Kérelem 15 napos határideje is lejár úgy a Profil Zárolásra kerül.
5.1 A regisztráláskor megadott bankszámlára vonatkozó elvek:
5.2 A Regisztrált Profilra vonatkozó elvek:
5.3 A Fizetési Kérelemre vonatkozó elvek:
5.4 Az e-mail cím és a bankszámlszám párosításra vonatkozó alapelvek:
5.5 Csalásokra és visszaélésekre vonatkozó elvek:
6.1 Ügyfél elismeri, hogy a jelen szerződéses jogviszonyban az eBekérő logója, védjegyei, megjelölései az eBekérő kizárólagos tulajdonát képezik, és azoknak az eredetileg meghatározott céltól eltérő felhasználása az eBekérő előzetes és kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül nem engedélyezett.
6.2 Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi, hogy az eBekérő felületeihez kapott hozzáférési jogosultsága semmilyen jogcímen nem tekinthető a felülethez, annak forráskódjához vagy az azt felépítő informatikai infrastruktúrához fűződő más egyéb védett jogokhoz tartozó tulajdonjogok átadásának. Az alapulfekvő informatikai rendszerhez, vagy annak bármely későbbi időpontban bekövetkező fejlesztéséhez, módosításához, ill. frissítéséhez fűződő valamennyi szellemi tulajdonjog, ideértve az informatikai rendszer fejlesztéséhez fűződő védett jogokat is, valamint az eBekérő által az említett informatikai rendszerrel létrehozott, illetve kidolgozott adatbázisok, elemzőeszközök, egyéb szoftverek, újítások, találmányok és szellemi termékek – létrejöttük pillanatától kezdve – az eBekérő -t illetik meg, annak kizárólagos tulajdonát képezik és kizárólagos tulajdonában maradnak. Az eBekérő e körben kizárólagosság nélküli felhasználói jogosultságot ad az Ügyfélnek az említett informatikai rendszer szerződéses időtartam alatti használatára. Felek továbbá rögzítik, hogy az eBekérő által nyújtott szolgáltatások alapját képező technológia és know-how, szabadalommal vagy anélkül, az eBekérő kizárólagos tulajdonát képezi.
6.3 Amennyiben az eBekérő harmadik személytől valamely szellemi tulajdonjog Ügyfél részéről történő megsértésének lehetséges esetéről kap értesítést, illetve, ha erről értesül a sajtóból vagy a közösségi média egyes felületeiről, és az jogilag megalapozottnak tűnik, eBekérő -nek jogában áll az adott Ügyfél Profilját Zárolni.
7.1 Az Általános Szerződési Feltételek azok Ügyfél általi elfogadásuk napján lépnek hatályba, (azaz a sikeres regisztráció megtörténte után) és határozatlan ideig maradnak érvényben.
7.2 Az eBekérő és az Ügyfél között jelen Általános Szerződési Feltételek szerint fennálló szerződéses jogviszony megszűnik:
7.3 A szerződéses jogviszony megszűnése, függetlenül annak módjától, nem érinti a Felek között egymással szemben már fennálló kötelezettségek teljesítését.
7.4 Az Általános Szerződési Feltételek alapján fennálló szerződéses jogviszony bármely okból történő megszűnését követően az Ügyfél az eBekérő felületen folytatott korábbi tevékenységére vonatkozó előzményinformációk az Ügyfél számára nem maradnak a későbbiekben elérhetőek.
8.1 Amennyiben az Ügyfél elmulaszt eleget tenni a jelen Általános Szerződési Feltételekben vagy a vonatkozó Szabályozásban meghatározott kötelezettségeinek (ideértve a mellékletekben foglaltakat is), úgy az Ügyfél felelni tartozik az eBekérő és más harmadik félnek okozott károkért.
8.2 Abban az esetben, ha az Ügyfél valamely, a jelen Általános Szerződési Feltételekben vállalt kötelezettségét nem teljesíti, és ezzel olyan körülményt idéz elő, amely az eBekérő működését hátrányosan érinti, ill. annak külső megítélését vagy jó hírnevét csorbítja, úgy az eBekérő fenntartja a jogot arra, hogy az Ügyfél Profilját Zárolja.
8.3 Az Ügyfél felelősséget vállal informatikai rendszeréért, az eBekérő csatlakozós rendeltetésszerű használatáért. Az Ügyfél felelni tartozik az eBekérő és más harmadik félnek okozott károkért, melyet az esetlegesen hibásan működő kliensszoftver okozhat.
8.4 Az Ügyfél minősítése az eBekérő által fejlesztett öntanuló szoftver segítségével történik általános algoritmus alkalmazásával, amely minden Ügyfélre egyöntetűen, hátrányos megkülönböztetés nélkül vonatkozik. Az eBekérő nem vonható felelősségre az Ügyféllel szemben az eBekérő ügyfélminősítő algoritmusának, az eBekérő felület szerkezetének, felépítésének okán esetlegesen kieső bevételekért vagy elmaradt haszonért.
8.5 Az eBekérő felületét használó Ügyfelek által az egymásnak okozott károkért az eBekérő felületet üzemeltető Plomba Kft.-t semmilyen kártérítési vagy egyéb felelősség nem terheli.
9.1 A jelen megállapodás értelmében vis maiornak tekintendő minden, a Felek érdekkörén kívüli, előre nem látható, elháríthatatlan, az Általános Szerződési Feltételek hatálya alatt bekövetkező külső körülmény, amely a szerződésben vállalt kötelezettségek teljesítését akadályozza vagy ellehetetleníti, és amely a kötelezettsége teljesítésében akadályozott Felet mentesíti a felelősség alól.
9.2 A vis maiorra hivatkozó Fél köteles a másik Felet a hátráltató esemény bekövetkezésétől számított 10 (tíz) Munkanapon belül értesíteni a vis maior tényéről.
9.3 A kötelezettségeik teljesítésében akadályozott Fél vagy Felek vis maior esetén mentesül(nek) a felelősség alól. Amennyiben a vis maior esemény annak közlésétől számított 3 (három) hónapon belül sem hárul el, úgy bármelyik Fél jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket azonnali hatállyal, írásban elektronikus vagy postai úton, csatolt felmondással megszüntetni.
10.1 Az eBekérő -nek címzett valamennyi közlés és értesítés akkor tekintendő érvényesen, a másik Fél által kétségbe nem vonhatóan kézbesítettnek, ha az ajánlott tértivevényes levélküldeményként vagy futárszolgálattal kerül kiküldésre az alábbiakban megadott postacímre: Plomba Kft., 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 45-47. vagy elektronikus úton az alábbi e-mail címre: info@ebekero.hu
10.2 Az eBekérő által az Ügyfélnek címzett valamennyi közlés és értesítés az Ügyfél által az eBekérő felületén - a regisztráció során - megadott email címre kerül kiküldésre.
11.1 Az eBekérő értékesítési és marketing célból kereskedelmi ajánlói rendszer üzemeltet.
11.2 Minden saját eBekérő profillal rendelkező Ügyfél Ajánló lehet.
11.3 Az ajánlói rendszer működése és az ajánlói díj számításának módja:
12.1 A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek értelmezésére, érvényességére és végrehajtására, valamint a Felek jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt valamennyi jogára és kötelezettségére Magyarország joga irányadó.
13.1 Annak érdekében, hogy az Ügyféltől érkező panaszok kezelése megfelelően és hatékonyan, ésszerű határidőn belül biztosított legyen, az eBekérő belső rendszert tart fenn az alábbi típusú panaszokkal kapcsolatban:
13.2 Az Ügyfél panaszát elküldheti közvetlenül az info@ebekero.hu e-mail címre.
13.3 Az eBekérő késedelem nélkül felveszi az Ügyfél panaszát és a kérdéses ügyet érdemi vizsgálatra bocsátja. A panasz kezelése ésszerű határidőn belül megtörténik, figyelembe véve annak sürgősségét, fontosságát és összetettségét, de egyúttal az egy időben beérkező panaszok számát is. A panaszra adott válaszát az eBekérő az Ügyfél regisztrált e-mail címére küldi meg az info@ebekero.hu e-mail címről.
14.1 Az eBekérő és az Ügyfél között az - Ügyfél regisztrációja során az - Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött szerződéses jogviszonnyal összefüggésben felmerülő esetleges vitás ügyek, ideértve azokat a vitás ügyeket is, melyek rendezése a belső vitarendezési protokoll segítségével nem lehetséges, peren kívüli egyeztetéssel, mediáció útján rendezhető.
14.2 Az eBekérő minden Ügyfél számára biztosít 2 (két) engedéllyel rendelkező a Mediátorok Nyilvántartásában bejegyzett mediátort, akik az esetleges jogviták feloldásában segítséget nyújtanak.
14.3 A mediációs eljárás teljes költségét és annak az egyes Felek által megfizetendő százalékos részét a mediátor határozza meg a Szabályzat mindenkori rendelkezéseinek megfelelően.
14.4 Az Ügyfél köteles aláívetni magát a mediációs eljárásnak és annak során jóhiszeműen eljárni. Ezzel összhangban az eBekérő nem köteles alávetni magát mediációnak, ha:
14.5 A mediáció lehetősége nem érinti a Felek jogát arra nézve, hogy jogvitájukat bíróság elé vigyék akár a mediációs eljárás előtt, közben vagy után.
14.6 Az Általános Szerződési Feltételekből eredő minden olyan vitás ügy vagy igény eldöntésére, melynek mediációval történő rendezése nem lehetséges, a Felek a közöttük felmerült jogvita eldöntésére a Fővárosi Törvényszék Gazdasági Kollégiumának illetőségét kötik ki.
15.1 Ügyfél az eBekérő felületen történő regisztrációja során a jelen Általános Szerződési Feltételeket egységes szerkezetbe foglaltan (azok valamennyi mellékletével és kiegészítésével egyetemben), mint ügyleti akaratával mindenben megegyezőt, helybenhagyólag fogadja el.
15.2 Az Általános Szerződési Feltételek bármilyen nemű módosítása vagy kiegészítése a jelen pontban foglalt rendelkezésre figyelemmel írásbeli formában (ideértve az elektronikus formát is) történik. Az eBekérő fenntartja a jogot arra, hogy jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt bármely rendelkezést (ideértve a szerződéses mellékleteket is) egyoldalú akaratelhatározással bármikor módosíthassa. A szerződésmódosítás tényéről és tartalmáról az Ügyfél legkésőbb 15 (tizenöt) naptári nappal annak hatálybalépését megelőzően értesítést kap a regisztrációs e-mail címére.
Az Általános Szerződési Feltételek módosítására vagy kiegészítésére 15 (tizenöt) napon belül indokolás és értesítés nélkül lehetőség van, ha:
15.3 Az Ügyfél jogosult egyoldalúan felmondani az Általános Szerződési Feltételeket a 7. pontban foglalt rendelkezések (Szerződés időtartama és megszűnése) alapján, ebben az esetben az Ügyfélnek a saját Profilját törölnie kell az eBekérő felületen.
15.4 Az Általános Szerződési Feltételek és minden egyéb hozzá tartozó dokumentum (beleértve a mellékleteket és kiegészítéseket) elérhető az Ügyfél számára az eBekérő Felületen, megtekintő és elmenthető formában.
15.5 Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezése részben vagy egészben jogszabályba ütközőnek, érvénytelennek, semmisnek, ki nem kényszeríthetőnek vagy végrehajthatatlannak bizonyulnak a hatályos Szabályozás vagy jogerős bírói végzés értelmében, úgy ennek ténye az Általános Szezrődési Feltételek többi rendelkezéseinek alakiságát, jogszerűségét, érvényességét és kikényszeríthetőségét nem érinti.
15.6 Felek rögzítik, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt bármely kötelezettség nemteljesítése szerződésszegésnek minősül, melynek tényéről a kötelezettségszegő fél e-mail értesítést kap a regisztrációkor megadott e-mail címére.
15.7 Felek megállapodnak abban, hogy nem tesznek olyan sajtónyilatkozatot, nyilvános közlést vagy kijelentést, amely a másik fél külső megítélését hátrányosan érintheti vagy jó hírnevét csorbíthatja.
15.8 Felek kötelezettséget vállalnak arra nézvést, hogy a közöttük fennálló és a jelen Általános Szerződési Feltételekben szabályozott jogviszonyt és együttműködést érintő mindennemű nyilvános közlést előre egyeztetik egymással, kivéve azokat, amelyek az eBekérő által az eBekérő felület népszerűsítése és szolgáltatás promotálása céljából végzett marketing és kommunikációs tevékenységekhez kapcsolódnak.
15.9 Az Általános Szerződési Feltételek jelen verziója az Ügyfél eBekérő Felületen történő sikeres regisztrálásának napján lép hatályba, de semmiképpen sem 2021. január 1. napját megelőzően.